eerste week in Memphis - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Annika IJdo - WaarBenJij.nu eerste week in Memphis - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Annika IJdo - WaarBenJij.nu

eerste week in Memphis

Door: Annika

Blijf op de hoogte en volg Annika

31 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Memphis

De eerste week in Memphis zit erop! Ik heb me eindelijk ook kunnen registreren voor alle lessen, wat een heel gedoe was omdat ze mijn vaccinatieboekje niet helemaal begrepen...je moet kunnen bewijzen dat je genoeg vaccinaties hebt ontvangen voordat je je volledig kunt inschrijven voor alle lessen!
Mijn lessen bestaan uit gospel choir, jazz voice (whaaa...) jazz ensemble en jazz combo en een dansles en ik heb mezelf gedwongen tot een aantal heftige theorievakken! Ik volg ook audioproductie maar omdat er geen basisklas bestaat en de docent mijn liedjes wel leuk vond ben ik gebombardeerd tot artiest in kwestie en kan ik mijn nummers opnemen in de studio en tegelijkertijd wat leren over audioproductie!
Dit weekend is labour weekend dus we zijn maandag vrij en daarom gaan we morgen uit kamperen! Een van de Duitse exchange studenten heeft een gigantische soort halve camper gekocht en daarmee trekken we de bossen in, op zoek naar krokodillen en andere avonturen! (de mississippi staat voor niets) Labour weekend is nogal een druk weekend bleek toen we - vanavond -een camping wilde reserveren en de meeste Amerikanen zijn wat beter voorbereid op dit soort dingen maar aangezien wij pas gister op dit wilde idee kwamen wordt het misschien wat spannend. We gaan het nu proberen met onze licht naieve wij zijn exchange studenten look en anders hebben we altijd nog de minivan.

p.s. Bedankt voor alle lieve reacties!!! Ik overweeg er behang van te maken.

  • 31 Augustus 2008 - 09:08

    Amanda:

    Ow, behang... Leuk!
    Wat tof allemaal zeg. Volgens mij wordt je lekker bezig gehouden :)
    Wij gaan dinsdag weer beginnen :)

    Liefs

  • 31 Augustus 2008 - 10:19

    Sluwaert!:

    hahaha kamperen! goed werk snoo! Gewoon ouderwets goed met Campinggaz er op uit trekken! Die lessen klinken evenzomogelijk NOG toffer! Super gaaf dat je ook gewoon meteen gebombardeerd met tot meest snode artiest! (stukje eigen naamgeving zoals je merkt!)

    nou KUSSS

  • 31 Augustus 2008 - 11:33

    Elisa:

    In dat geval zal ik even meewerken aan een behangetje! haha. Klinkt goed, lekker kamperen, gewoon gaan met de banaan! En je vakkenpakket klinkt leuk al heb ik natuurlijk geen idee wat het allemaal precies is! Geniet nog even van je vrije dagen (maar dat doe je dus al) en veel succes met het begin van je vakken!! Ik hoop trouwens ook voor je dat het mooi weer is daar. Wij hebben hier een heel mooi weekend. Lekker naar het strand geweest en lekker nog even genoten van het laatste weekend voordat het harde leven weer begint! Ik kijk uit naar je volgende stukje!

    kuzzzzzzzzz, Elisa

  • 01 September 2008 - 16:44

    Udo Pannekeet:

    Hee Annika,

    Heel veel succes daar! Lijkt me bijzonder inspirerend. Ik ga je verhalen lezen.
    groetjes,
    Udo

  • 01 September 2008 - 16:48

    Herman Van Doorn:

    Hoi Annika,
    Heel veel plezier en succes in Memphis!! maak er een onvergetelijke tijd van! Zelf denk ik nog vaak terug aan de tijd dat ik studeerde aan het Berklee College of Music in Boston!! En nu maar op zoek naar de delta-blues aldaar :-)) (geen last van de aanstormende Gustav?. Trouwens ook een bijzondere tijd om daar te zijn met de presidentsverkiezingen voor de deur.... Lieve groet Herman

  • 02 September 2008 - 20:28

    Dorinde:

    Hai Niek! Behang!!? Daar wil ik ook op natuurlijk :-) Tot nu toe was ik alleen een beetje de profiteur aan het uithangen en de berichtjes van anderen aan het lezen :-) is ook leuk! En jouw verhalen zijn super, leuk je zo te volgen!
    Je bent trouwens een 'modelblogger': bondige, grappige verhalen met zelfs een samenvatting! Ik ben trots op je hoor :-)
    Bouw een leuk feestje morgen, voor onze tijd ga je over anderhalf uur je 23e levensjaar in!! Ben benieuwd of de Amerikanen hun toe nu toe verworven imago gaan bevestigen en je morgen zingend met taart en confetti op staan te wachten op school!
    Dikke kus Xx

  • 03 September 2008 - 06:04

    Die Uit Waddinxveen:

    Hoi lief Anniekje,
    Happy Birthday!!!:D
    Kusje van ons allemaal en maak er wat leuks van!(liever nog dat anderen er voor jou iets leuks van maken......)xxMxx en de anderen! Tante Tuig.

  • 04 September 2008 - 18:55

    Marin:

    Haaai! :D
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ietsje te laat, maar gisteren was ik het helemaal vergeten(terwijl ik al een paar dagen daarvoor bedacht had jou een berichtje te sturen:)..) Nog veel plezier en succes!
    Xxx Marin.

  • 06 September 2008 - 20:46

    Erik:

    Hee Annika!!

    Wat een leuke verhalen allemaal! Ik ben een beetje laat met lezen (het is ten slotte al 6 september), maar zoals ze in Memphis schijnen te zeggen: Beter laat dan nooit! ;)

    Zet em op, en het volgende verhaal graag weer een samenvatting hè? (Ik heb trouwens het héle verhaal gelezen).

    xx
    Erik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Memphis

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2009

Weer thuis!

28 December 2008

Kaapstad en Mozambique

07 Oktober 2008

foto's

26 September 2008

eerste maand in Memphis

31 Augustus 2008

eerste week in Memphis
Annika

Actief sinds 16 Juli 2008
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 14790

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: