Kaapstad en Mozambique - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Annika IJdo - WaarBenJij.nu Kaapstad en Mozambique - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Annika IJdo - WaarBenJij.nu

Kaapstad en Mozambique

Door: Annika

Blijf op de hoogte en volg Annika

28 December 2008 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo lieve allemaal!

Hier even een berichtje vanuit Kaapstad, vlak voordat Sam en ik vertrekken voor een grote road trip naar Tofo Beach, Mozambique! Na een gelukkige hereniging hebben we hier Kerst gevierd op het strand en op Cape Point, ongelooflijk om hier te zijn, ik moet soms even twee keer kijken om te geloven dat ik hier nu echt ben!
We rijden eerst naar Buffels Bay waar we een paar nachtjes gaan kamperen, en na oud en nieuw gaan we door naar Mozambique. Een heel eind, best spannend! Maar er gaan twee Zuid Afrikanen mee en een grote ouwe Mercedes dus we zullen het wel redden! Er is geen internet daar denk ik (er is ook geen verlichting dus dat zal wel niet...puur strand) dus tot daarna maar weer!

Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar alvast!!


  • 29 December 2008 - 11:29

    Joke:

    Hallo Annika, fijn weer wat over je avonturen te horen, het lijkt me allemaal geweldig!!! Voor jou ook een heel gelukkig nieuwjaar, al zal je het vuurwerk wel erg missen, hihi ;)
    Liefs van Joke, geniet ervan!!!

  • 29 December 2008 - 12:14

    Elisa:

    Klinkt heel goed meis! Geniet ervan met z´n 2!!

    En ook alvast een gelukkig nieuwjaar van ons,

    Kus, Lars en Elisa

  • 29 December 2008 - 12:28

    Mieke:

    Hoi lieve Annika,
    Mijn eerst poging is mislukt,deze lukt wel hoop ik.Fijne tijd toegewenst daar en een gelukkig nieuwjaar,zal wel lukken met Sam bij je.Groetjes voor allebei.
    Heel veel liefs van ons allemaal,kusje en knuffie, Mieke.

  • 29 December 2008 - 20:14

    Sluwaert:

    oooo wow!! zo leuk dat jullie weer herenigd zijn! Enjoy!! miss you already!

    KUSSS

  • 01 Januari 2009 - 23:37

    Maart:

    YO! Ok dus daar was je met oud en nieuw, skip dan die vraag uit t Facebookbericht! Zag je hier iig niet met oud en nieuw! :-) Was er wel vuurwerk in de buffelbaai?

    Buffelbaai!
    Maart

  • 02 Januari 2009 - 13:34

    Kim:

    hey meid!

    Leuk om weer even wat te horen en fijn dat jullie elkaar gevonden hebben :) geef sam ook een dikke kus van me en geniet volop! Ik ben net terug uit Namibie, en tis daar warm weet ik toevallig, dus geniet er nog maar even van (hier KOUD!!)

    x Kim

  • 07 Januari 2009 - 19:27

    Sari:

    Hoi Annika en Sam
    Ik zie het voor me daar op Cape Point!! Fantastisch daar hé? Wat een ervaringen doen jullie op. Wel spannend hoor! Ik ben benieuwd naar jullie verhaal over Mozambique. Geniet er van. Groet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2009

Weer thuis!

28 December 2008

Kaapstad en Mozambique

07 Oktober 2008

foto's

26 September 2008

eerste maand in Memphis

31 Augustus 2008

eerste week in Memphis
Annika

Actief sinds 16 Juli 2008
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 14779

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: